Dessidessan

Livet med hjärntumör

Gul och ful Linné-tröja

Kategori: Allmänt


Ojsan hoppsan hann ändå ganska mycket igår och hann en hel del idag på IAL-lektionen - angående IAL-projektet alltså...
Vi har fått en jätte(ful)fin gul Linné-tröja och en mössa o ha på oss i Berlin... :S Men vi fick dessutom varsitt block, varsin blyerts och varsin bläck.. :)

Ikväll är kvällen jag tänker unna mig att umgås med folket och en kväll i helgen för nästa vecka kommer det inte bli något umgås förrän lördagen efter tentan...

Mitt bokmöte med Elizabeth blir imorgon istället och så ska vi i IAL-gruppen jobba med vår del av powepoint-presentationen på fredag...


Hittat en söt bild:


Försöker få tag på Björn och Mikael och se om vi ska gå o äta tidigare för jag kommer inte igång med mitt jobb nu, har bara suttit och surfat runt, letat jobb, sjungit till låtar och myst sedan jag kom hem ifrån skolan...
yours truly Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: