Dessidessan

Livet med hjärntumör

Färgpennor

Kategori: Allmänt


Jag gillar färgpennor... Eller?
Men de är riktigt bra att ha när man ska markera fakta så att det blir lättare att hitta :)
RoSa, GrÖn, BlÅ, gUL, ORangE, rÖd och så bläckpenna och blyerts och så finns det guld, lila och svart om jag skulle behöva :)

Så nu kryper jag till kojs med mina färgpennor, min sammanfattning, min diktlista och en kopp te..
natti natti!

Imorgon: uppstigning 7 - duscha, frukost, ändra lite i IAL-uppsatsen så att den blir lite mer manus-material, IAL hela dagen med öppet slut från kl. 9
därefter plugga!
torsdag - har bokat in tvätt-tid mellan 6-9, insåg förut att jag hellre vill ha lördag till för vännerna här hemma än o tvätta o att jag kommer vara fruktansvärt stressad då allt inte är torrt förrän sent på kvällen om jag tvättar på lördagen. Möte med Elizabeth - diktanalysering - plugga, plugga, plugga och packa
fredag - liiiiiiiiten sovmorgon, läsa boksammanfattningar, bokprov, plugga, plugga, plugga
lördag - tenta, umgås med vännerna o packa de sista

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: