Dessidessan

Livet med hjärntumör

Visby-isby-sby-by-y

Kategori: Allmänt



Hurmel, murmel..

Var uppe o sprang vid halv nio imorse men hade aningens mkt träningsvärk efter att ha gått runt hammarn igår på 48 minuter i riktigt raskt tempo så det ville sig inte riktigt hela vägen.

Har idag varit på stan med mamma. Hon har letat bh och jag har letat bikini. Hittade till slut en på Cubus (Cubus borde finnas i Växjö också. Visserligen har vi Gina Tricot som inte Gotland har men jag gillar båda enormt så båda borde finnas på båda ställena) -ljusblå - och då unnade jag mig två nagellack också..
Blev öb och lite andra affärer också och Maxi med mummo. Beundrade JJs bil som trots att han krockat med den såg ut att vara hel och hållen och inga skråmor på.  Försökte få en skymt av honom i hans glasögon också men de gick inte så bra...
Dessutom åt jag pizza med mummo, min favorit - Banankebab -ifrån Byssan men den var inte riktigt lika god den här gången.. Kan visserligen berott på mitt tjuriga humör. Har ju fått tillbaka min översättning och det var inge roligt. Fick 29 minus varav jäkligt många slarvfel som jag inte kan släppa och VG går ju vid 25, dryyyyyyyyyyyyygt. Så blev ingen rak VG-serie under mitt första år men men det får väl gå ändå.

Ska snart hem till kusinerna och se New Moon så att vi kan gå o se Eclipse i nästa vecka.... :)
Imorgon jobbar jag 16-23 - snäääääääääääääääääälla låt det vara fint väder så jag kan få sola..

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: