Dessidessan

Livet med hjärntumör

PlåtarN

Kategori: Allmänt


Igår gick dagen något enormt fort. Jobbade först med Hanna och hon verkar vara nice. Hon har iaf upptäckt samma saker som jag med vissa andra.. Så kanske har en annan o trivas med nu när Per försvinner...

När jag kom hem satt jag och mysmummo o pratade bort ett antal timmar och sedan sprang jag ned och fotade solnedgången en liten stund innan det var dags att krypa till kojs...


Idag har varit en skitdag på jobbet så nu när jag kom hem vred jag upp Disturbed på högsta volym och försökte andas lugnt... Skitdag för att jag hatar när saker inte görs klokt och när folk går runt och latar sig och man själv jobbar häcken av sig. Inkompetenta latmaskar... Kocken satt dessutom och sov i förarsätet i sin bil.. Hur sjutton får saker och ting lov att fungera egentligen?? Önskar att jag bara kunde säga ngt. Ibland slinker små tillsägelser ur mig men annars så kniper jag tyst. Får väl se om jag klarar det hela sommaren. Men hoppas innerligt att de skärper till sig när det blir lite mer i sommar...
Volymen skrämde dock inte bort den lilla rabbisen som satt så snällt utanför fönstret o lät sig plåtas :)
När jag körde hem så var det dessutom en liten rävunge vid vägen, men den for lika snabbt in i skogen som jag var snabb på o få ur kameran ur väskan. Men fick en liiiten kass bild på sötnosen :)

Imorrn ska jag jobba igen och sedan sticka till Hejde där en pappa känner ska kolla på avgassystemet o se om vi kan svetsa det...

yours truly
Dessidessan

P.s en liten trist notis, fick lämna tillbaka mina skor jag köpte i förra veckan.. Har gått och gått i dem inomhus men de vill inte sluta klämma...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: