Dessidessan

Livet med hjärntumör

I have a dream!

Kategori: Allmänt



Igår och idag har jag varit ledig. Vilat mig en massa!

Igår åkte jag in till stan och försökte leta efter svarta minishorts - vilket inte fanns ngnstans o fanns de, fanns de inte i min strl - som jag behöver till stånga spelen, en sommarklänning - hittade en jättefin som jag egentligen gillade men den kändes för fin så vågade inte köpa den, lägger upp en bild på den ngn dag -, solglasögon - hittade bara ett par dyra....
Men bilen gick iaf igenom besiktningen! :)

Kom hem och sprang/gick runt hammarn.

Idag har jag försökt sova länge men vaknade av kolle-koltrast som klev runt på taket klockan åtta. Men låg kvar och försökte somna om. Åt frukost och åkte sedan på sjön med moffa och lade ut nät. Det blåste ganska mkt så båten gick fort i medvinden och jag fick hålla fast brösten som skumpade när vi körde mot vågorna.. :P

Gav mig därefter ut och tränade. Har nu fått en liten dröm. Hur nice vore de inte om jag innan sommarens slut orkar springa milen. En underbar dröm som jag vore stolt över mig själv för om jag klarar den. Kan ju börja med o klara springa runt hammarn som är cirka 5km. (ska mäta med bilen senare).

Därefter begav jag och mummo oss iväg till Vitvikens strand där vi sov gott i solen :)
Har nu sett matchen mellan Japan och Paraguay som avgjordes med straffar.

får försöka gå o lägga mig i tid ikväll eftersom jag troligen ska cykla till jobbet imorrn - 15 km!!!!!!! HJÄLP!

YOURS TRULY
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: