Dessidessan

Livet med hjärntumör

GlassarN i soleN

Kategori: Allmänt



Booring day @ work, känns som om de upprepar sig. Men hade kul med Per iaf :)
Blev hemskickad tidigare eftersom vi inte hade något o göra så slängde av mig kläder och låg i solen en timme innan jag åkte till Hejde och fick bilen lagad av trevliga Micke, kompis till pappa.
Hämtade upp ridkläder i Sanda så jag kan rida med Matilda och sedan åkte jag in till stan, plockade upp TT, drog ned på glassbaren och tog smakerna ananassplit, midsommardröm och kryddig rabarber. Mumma för töisen. Samtidigt höll vi koll på matchresultatet och åkte till slut hem till honom och såg andra halvlek mellan Tyskland och Ghana. Gr8 success - Tyskland vidare till åttondelsfinal mot England, kan bli riktigt nice o se!!!!!

saknar mina fotbollgrabbar i Växjö nu när de e extremt roliga matcher.. Vet inte vem jag ska se dem med.....

På vägen hem stannade jag för tre rabbisar, två katter och två rävar, gillar inte o köra i mörkret alltså....!!

Idag blev jag uppjagad ur sängen klockan fem över sju efter o ha sovit jättekasst - dum fluga som envisades med o sätta sig i mitt öra hela natten, klev upp och jagade den två ggr men den försvann hela tiden - vi skulle plocka upp näten jag och moffa...
65 Flundrar och 15 buttar och då släppte vi även i de minsta igen :)

Sen har jag bara glassat i solen hela dagen, läst bok, lyssnat på musik och bara njutit i enbart string och jätteinoljad i Hawaiian Tropics solkräm. Nu börjar tröttheten krypa över mig som sjutton och de är pärkträning ikväll. Viiiill inte köra hela vägen till Sanda men de får jag väl helt enkelt ta o göra...

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: