Dessidessan

Livet med hjärntumör

Friends

Kategori: Allmänt



Jag längtar tillbaka till Växjö.. Pratade med Mikael idag och saknar honom så enormt, blev helt gråtmild... Bläää!!
Bara två månader kvar, räknar ned!!
Anton, Mikael, Daniel, Tomas, Björn, Niklas, Jens, Elin, Sara, Frida, Louise, Sophia, Elisabeth, Becca m.fl jag saknar er!!!

Igår mådde jag skit, vaknade i fredagsnatt och bara ville spy så låg inne på badrumsgolvet nära en halvtimme innan jag släpade med mig en back ut i friggen och tvingade mig själv att sova.
På morgonen kändes det okey men det blev bara värre och värre på jobbet och när jag böjde mig fram för o ta upp en back med gurka ur en låda och fick enorma kväljningar så lät jag de skicka hem mig. Kom hem, spydde i granen och sov sedan som en stock i flera timmar.
Fick hjälpa moffa på sjön också med o ta upp näten när det blåste som sjutton. Gick inge vidare, de hade fastnat något enormt, vi fick ta hjälp av motorn för att få loss de och syskonen fjantade sig om att de var läskigt...
Men på kvällen piggnade jag till igen och insåg oj fan, mensen är här så usch jag tror de e dags o uppsöka ungdomsmottagningen o byta p-piller.. Har haft mensvärk idag hela dagen men ändå kunnat leva, tur det.
Skulle lekt med Carro men hon skulle måla hinder så sitter hemma, men ändå sliten så lika bra...

Ledig nu två dagar och vill träffa folk men alla är inte hemma och många jobbar eller har inte tid med mig..
För skojs skull ska jag göra en liten lista på folk som jag pratat med de senaste dagarna o se varför jag inte träffar dem:
EC - fastlandet
AF - fastlandet
TT - ska fixa bilen
MB - upptagen på jobbet på dagtid men ska nog kunna övertala honom ngn kväll..
JA - Norge
JJ - inte hört av
RM - fastlandet i helgen iaf, vet inte vart han e nu
CH - jobbar och sliter som alltid men vi ska iaf ses
AP och TL bor i Sanda - så s*t*ns långt bort men får ta o pallra mig ut dit o träffa dem ngn dag
MH ska jag träffa nu när hon e på ön igen...
KO kanske jag ska luncha med imorrn
AG, TF, JoJ, RP, TL, RG är andra jag måste ta o träffa men som jag inte pratat med om o ses...

Men sjutton alla e ju typ upptagna o enligt smhi ska vädret va kasst alla dagar utom onsd o torsdag o självklart jobbar jag ju de dagarna.. suck....

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: