Dessidessan

Livet med hjärntumör

Åke hem te öjn

Kategori: Allmänt


Jahapp då sitter jag nu i en helt ihoppackad lägenhet. Det enda som inte är packat är porslinet och alla kökssakerna.
Har skrubbat spisen som en dåre och diskhon och försökt fixa badrummet lite smått.
Cykeln har jag kört in i badrummet och alla saker finns i kartonger i lägenheten... Känns sjukt konstigt att jag kommer flytta ut ur den här lägenheten när jag kommer tillbaka.. Men samtidigt kan jag inte längta mer, längtar efter ett avdelat kök så man slipper kliva rakt in i köket där mest smuts hamnar på golvet och ett sovrum så att ingen har något o göra i mitt rum och klokt stort rum.. Jag längtar så enorm!

Kommer sakna alla här i Växjö så enormt men samtidigt tror jag vi kan behöva en paus ifrån varandra för vi umgås ju konstant... Tack folket för ett härligt första universitetsår!! <3


Ska bli härligt o komma hem nu. Inte varit hemma på nästan 14 veckor och jag saknar familjen riktigt mycket. Sen ska det bli spännande att se vilka jag kommer träffa och umgås med.. :)

Igår såg jag, Björn, Niklas och Anton två filmer - Eagle Eye och I love you Man - och hade det mys.. Love u!
Innan på dagen var jag, Björn och Mikael och åt på Tufvan... :)

Nu är det dags o börja göra mig klar snart.. Det sista ska bäras ut och sedan ska jag åka o panta en snabbis och tanka innan det bär av till oskarshamn och båten hem...

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: