Dessidessan

Livet med hjärntumör

70 nöjda gäster=

Kategori: Allmänt


en nöjd och go och glad Desireé!! :)
Trots att det var rejält stressigt igår och idag så att svetten lackade så var det värt all möda när gästerna tackar och bockar..!

Igårkväll gick det jättebra när jag och Kickan serverade 50 gäster. Inga problem alls och trevliga människor :)

Idag hade vi 70 gäster, ett gäng på 62 pers och ett på 7 pers och även det gick super. När jag först kom till jobbet ville jag mest gå hem. De fnittrades och försökte flirtas i köket där vi hade två 19åriga kockar och så de andra tjejerna och jag kände mest att oj, jag pallar inte flirtande på jobbet dem emellan men det gick bättre när vi fick händerna fulla och killarna lyckades riktigt bra med maten så gästerna var glada och jag var nöjd och glad :)

Imorrn skall jag jobba själv i kassan hela dagen. Men har iaf Per och Björn i köket :)
Sen ska de spelas pärk på kvällen och hämta mitt modem till min dator så att jag äntligen kan få igång internet på min dator.

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: