Dessidessan

Livet med hjärntumör

VM

Kategori: Allmänt

Har aldrig varit såhär fotbollsintresserad förut. Förstår inte alls vart intresset kommit ifrån men har ju stenhård koll typ :)

Längtar till matchen imorrn, ska trycka sönder mina tummar när jag håller på Tyskland!

Har idag jobbat 11-20, skulle slutat 18 men DBV (de badande vännerna) ett gäng på 30 pers kom insläntrandes där mellan 18-19.30 plus att jag fick stanna längre när jag ihärdigt försökte få tag i någon som kunde låsa upp kansliet eftersom de glömt att ställa ut DBVs blommor de skulle ha till prisutdelningen.

Cyklade till jobbet idag, kändes riktigt bra. Den där backen är fortfarande riktigt dryg måste jag dock säga. Söndag blire cykla till jobbet och hem.

Sitter nu och ser Uruguay - Ghana. Holland vann ju mot Brasilien idag, riktigt otippat.. :P



Detta kan tänkas bli en kanonsommar. Händer något varje helg nu innan jag åker tillbaka.
Imorrn ska jag umgås med Tobias.
Nästa helg är det Stånga och har tagit ledigt fredag och lördag för det och så kanske jag kan få tid o umgås med EE nästa lördagkväll, vore riktigt nice.
Helgen därpå är det personalfest och typ gårdsfest och då ser det dessutom ut som om Niklas aka Nimme kommer och hälsar på ett par dagar wiie :)
Sedan är det basar lördagen veckan därpå, den 24:e juli.
30 eller 31a eller vad det nu är är det invigning på golfklubben - stor fest - så de blir en helg full av jobb men de kan nog bli nice.
Sedan är det kubbvm helgen och då kommer Daniel och Mikael hit och så slutligen är det helgen den 13:e och då åker jag upp med familjen för att flytta :)
Planen är att åka hem igen efter flytten så att jag kan vara med på augustipärken den 21a augusti och dessutom gå ut på min födelsedag med gänget hemma, om nu någon är hemma...


yours truly
Dessidessan

Uruguay vidare efter straffar. Afrikas sista hopp Ghana slogs ut efter sina skitstraffar...
Ser fram emot matchen imorrn!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: