Dessidessan

Livet med hjärntumör

Catch up

Kategori: Allmänt


Tisdag 13/7


Jobbade och tränade och såg ut att bli en lugn och obetydlig kväll så satte mig att se Morden i Midsommer med mummo, moffa och Eva och Per-Ove men så hörde MM av sig och kom och tog ett kvällsdopp med mig här i Åminne så satt vi nere på stranden och kollade på alla blixtrar som lyste upp himmelen ute över havet. Så kvällen blev en riktigt mysig en...!

Onsdag 14/7

Var ledig så jag tog allt i godan ro på morgonen, solade och badade på bryggan innan jag åkte in till stan, handlade massor och gjorde en hel del ärenden. Sen mötte jag upp med André, åt mat med honom vid havet och sedan bowlade vi två med Jocke och Natta och därefter blev det även en glass på glassbaren.
De andra ville åka till Etelhem för att bada men kände att de blir lite för stor omväg så svängde införbi Mårdii och hälsade på en stund :)

Torsdag 15/7

Blev jobb och träning som stod på planeringen men så hörde MM av sig så det blev även bio - Knight and Day, en film som i alla fall jag hade fruktansvärt roligt åt - och en kvällspromenad genom innerstan och längs med strandpromenaden.
Stort grattis till honom också för han fyllde år på fredagen så vid tolvslaget när han kläckte ur sig det, för jag hade ingen aning, fick han en stor kram :)

Fredag 16/7


Klev upp i tid för att jag hade gett mig tusan på o träna innan jobbet men så kom jag ändå iväg sent så fick stressa så började springa och de slöt med att jag sprang hela sträckan på 5km HÄRLIGT, äntligen! kan dock inte ens beskriva hur mkt svetten rann sen :P Men underbart var det.

Därefter blev det jobb ifrån 12-22.30 med buffé på kvällen. Rolig kväll eftersom jag jobbade med underbara Hanna :=)


yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: