Dessidessan

Livet med hjärntumör

Våffelkalas

Kategori: Allmänt


Underbart att unna sig lite fritid....!
Blev våffelkalas hos Björn med honom, Niklas, Mikael, Louise, Frida och Jennifer (hette hon så? rolig tjej iaf).
gott som tusan och blev riktigt många skratt...!
Stor bil, liten bil, blå bil, röd bil men viktigast är ju "min bil".

Har suttit som ett levande frågetecken när karlskroniterna dragit igång sina dialekter, fattade noll :P Haha..!
Men kul som sjutton var det.
Kände mig dock tvingad att gå hem nu för att jag ju ska upp tidigt imorgon och plugga och jag för tredje kvällen i rad skall gå till sängs med Effi Briest (en bok).....

Yours truly
Dessidessan

Såg en flyer om att ta salsalektioner i februari, blev riktigt sugen men misstänker att jag inte hittar någon att gå med..... Vore annars roligt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: