Dessidessan

Livet med hjärntumör

Planering

Kategori: Allmänt

Insett att tiden på Gotland är knapp och eftersom jag inte vet när jag kommer till ön nästa gång vill jag träffa så många som möjligt innan jag åker tillbaka till Växjö...
Så trots att jag är trött och utmattad efter de här dagarna har jag inte tid att vila....

Idag skall jag lämna in stövlarna på lagning, kolla på Sporthuset efter en bag då jag behöver de istället för o bära på tusen kassar. Fika med Alex, hem till Sanda, ta hand om sista kartongen, ha spelkväll med Anna, Tobias och mamma och tvätta vinterjackan som på resan blev neddroppad av en buss äckliga svarta blötsnö som rann ned på min rygg...
Imorrn var tanken att gå ut. Men får se hur det blir med den saken. Men om jag går ut så får jag iaf träffa Karin och Ellinor
Lördagkväll blir iaf med Mården och eventuellt Wire, JJ och Carro men ingen av dem har svarat..
Söndag hoppas ja på att Jeppa inte drar sig ur ifrån att umgås
Måndag MB
Sen vill jag egentligen ännu träffa André och Jocke, AA, m.fl.. STRESSAD!!

Dessutom har mobilens 7:a och 8:a börjat krångla... Ibland går de inte alls att skriva, sjukt irriterande!!! Måste hem och leta reda på ett annat skal och se om de fungerar bättre då, blir tokig annars!! Inte råd med ny mobil redan......
Nee, nu får jag väl stressa ihop lite kläder och ge mig iväg..

Yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: