Dessidessan

Livet med hjärntumör

Mårdii och Wire

Kategori: Allmänt


Myspys med Wire och Mårdii igår... Såg Den Otroliga Vandringen 1 och 2. Men ryggvärken blev värre och värre så sista filmen Helen of Troy kunde jag inte alls koncentrera mig på.. Slutligen fick jag ta två av Mårdiis alvedon och försökte va lugn men det kröp i hela kroppen för att det gjorde så ont. Lagom när jag skulle efterlysa mummo och moffa ringde de.. Mummo fick smöra in mig med en hejdundrans massa Orudis och så låg jag på spikmattan... Hade så ont så att jag ville gråta och spy..

Idag är jag enormt öm igen men har i alla fall inte den värken som jag hade igår, hoppas att den inte kommer tillbaka...

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu på dagen idag... Men väntar ju på o träffa Jeppa ikväll. Kanske ska övertala mummo och moffa att spela lite bonk.. Men vi får se..

Yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: