Dessidessan

Livet med hjärntumör

Helg i Växjö

Kategori: Allmänt


Sov länge på lördagen, otroligt skönt att sova i sin egen säng igen...
Sedan blev de lite fixa och duscha men kunde till slut inte hålla mig längre utan sprang bort till Anton, för jag saknade honom så enormt.. Underbart att se honom igen....! Den killen betyder enormt mycket alltså....!

Stannade där en stund och pratade lite och gick sen hem och såg på tv och gjorde mig iordning.
Förfest hos Daniel med tv-spel och sen blev det fest hos Anton. Det var verkligen totalt smockat där, måste varit över 20 pers... Jag kan inte ens förklara hur underbart det var att återse vissa människor och känslan av att det är här jag hör hemma var överväldigande.. Njöt verkligen av att vara tillbaka...

Dock så självklart kan inte allt vara perfekt... Handsvett i händerna och fjärilar i magen gjorde att jag inte visste riktigt hur jag skulle bete mig så gjorde bort mig genom att knappt hälsa och gjorde andra dumma saker... Inte lätt att vara kär när de inte är besvarat och när de gör så att man blir helt knäpp.. Naja, sånt händer, nu får jag väl helt enkelt bara lära mig handskas med de.. Det kommer fler bussar :)

Vi skulle gå till Sivans men det var enormt lång kö så vi tänkte den smarta tanken att vi går till Stenladan istället, vi hade ju iaf hela gänget med. Var det öppet då? Nej, självklart inte.... MORR! Så vi gick hem till Elin och sjöng lite Disney-singstar...
Tröttnade dock rätt fort för att så fort jag försökte sjunga med så fick jag en hostattack...

Gick hem och på något vis fick jag med mig två goa killar hem också :P Vi skulle tydligen se på film! :P Men Anton somnade såfort han lagt sig ned i min säng så jag och Jens bäddade upp bäddsoffan. Blev ganska långt och mysigt samtal om allt och ingenting... :) Vi beslöt oss även för att vända på Anton för att han skulle ligga bekvämare och inte så nära kanten. En timme senare vaknar han och klagar som as på att vi väckte honom när vi vände honom, ologiskt! :P Sen vägrade han vara tyst och började prata om hur bra filmen var som han sovit sig igenom...

Killarna såg massor med alpint, heter de va??, och diskuterade sport medan jag bara njöt av att ha dem där och lät mig vaggas till sömns om och om igen utav deras röster... Mysiga killar är vad de är!
De gick väl hem någon gång vid ett-tiden har jag för mig. Då blev de duschen och sen gick jag hem till Anton och hjälpte honom med städningen....

Så nu sitter jag här och hostar upp lungorna och är lite smått rastlös...
Feels damn good to be back men ingen lust för skola imorrn med den här hostan...
Jag har ju träningsvärk utav hostan nu jo...

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: