Dessidessan

Livet med hjärntumör

Emot mig

Kategori: Allmänt

Inget går min väg just nu....

Hostan ger inte med sig.. Ringt vårdcentralen för en telefontid som jag fått mitt i min lektion och så kostade det jättemkt pengar eftersom knapparna som vanligt inte fungerar...
Elin kan inte på fredag så då blir det bara jag och Carro som åker till Malmö och då vet jag inte längre om de lönar sig med bilen kanske får ta tåg istället.
Carro och jag kommer inte komma iväg utomlands då enda veckan jag har ledigt ifrån skolan så att jag kan åka är v.8 och då ska hon och hennes pappa till Finland, bra tajming.. not...
Kan inte sluta tänka.
Ajdin och Andreas funderar på o hoppa av, vilket vore fy skam för min del... Fick världens underbaraste kram utav Andreas idag.....!
Har två böcker här i bokhyllan som jag beställt som vi nu helt plötsligt inte ska ha... suck...!

Annars var de förbannat skönt att vara tillbaka i skolan och börja planera för plugg igen..
Mikael, Daniel och jag har bestämt torsdagar till gemensam pluggdag och jag tror på det alltså!
Annars går vi alltid må-on, har 6 tentor men 8 kurser.
Ne, skola igen, första grammatiklektionen!
yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: