Dessidessan

Livet med hjärntumör

Söndagar är alltid pluggdagar

Kategori: Allmänt

så är det bara...!

Men förutom att plugga tvättar jag (och med tvätta innebär nu för tiden alltid att bli sur, den här gången fungerar inte en av tvättmaskinerna MORR), packar och fixar...

Försöker få ihop tiden hemma på ön men de går fan inte ihop.
Vill ju umgås med mina syskon men enda dagen ja kan göra det är lördagen för de e ju enda dagen de inte går i skolan,för de har ju lov först vecka nio, så ska se om jag kan tänkas få med lite annat folk på att åka pulka också så att jag verkligen utnyttjar all tid effektivt.

Tisdag - öppen
Onsdag- öppen
Torsdag- Carro på dagen, kusinerna och bio på kvällen
Fredag - öppen
lördag - pulka på dagen med syskonen och eventuellt grisfest med mamma och jonas på kvällen..
söndag - mummo och moffa och plugga

Men in i den här planeringen ska helst Tobias, Ellinor, Karin, Jeppa, JJ, Anna, Markus, Mården och Wire.. Men de kommer ju aldrig fungera... fan...

Har fastnat lite för en intressant kille. Vi har pratat nu varje dag i en veckas tid och jag tycker att han verkligen verkar helgo... Önskar att vi kunde ses... nåja... "Vad är väl en bal på slottet"- stämning på den..

yours truly
Dessidessan

PÅ NÅGOT JÄVLA VIS SKULLE JAG BEHÖVT SÖKA JOBB OCKSÅ.. men vet ju inte vart så hade ju varit svårt det med...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: