Dessidessan

Livet med hjärntumör

Semlor & danssug m.m

Kategori: Allmänt


Återfick paniken idag efter IAL-lektionen det är MYCKET där alltså....

Efter skolan gick jag och Mikael och handlade grädde och mandelmassa, vi har förberett semlor att bjuda våra utbytesstudenter på (min har dock inte hört av sig än så hoppas att hon, och hennes pojkvän som är här på besök, dyker upp).
Så gjorde vi små söta semlor tillsammans, ska bli riktigt nice o äta upp dem :O

Sen värmde jag på lammfrikassé och fastnade framför Step Up 2.. Vill också dansa!! Enormt danssugen... Saknar buggen och saknar att dansa.. doh!

Nu ska jag dra över golvet med snabeldraken (dammsugaren). Kommit på att det ju är asbra o bjuda in folk så att jag städar och därmed e nystädat inför tentaplugget. Det är ju lätt att börja städa istället för att plugga men icke inga sådan ursäkter...
Plugga lite och sen ska jag faktiskt iväg o träna ikväll igen så det känns riktigt bra :) Längtar ju till och med att få gå iväg o röra på mig. Positivt tycker jag :)
Vem vet? Om jag har tur och håller igång kanske jag kan få tillbaka min vältränade kropp som jag hade för fleeeeeera år sedan.. Synd att de blir uppehåll nästa vecka på Gotland och 11 och 12 när vi är i Berlin.
Sen som sagt kommer de hit o fikar...

Imorrn blire plugg, plugg och plugg samma fredag. Tenta på lördag och måste få undan så mkt som möjligt innan jag åker hem till ön, drygt..
Får se om vi kan tänkas hitta på något på lördag så att man kan få skaka av sig all pluggstress.. :)



yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: