Dessidessan

Livet med hjärntumör

Sandabesök

Kategori: Allmänt

Sitter hemma i Sanda i skrivande stund, ägnat förmiddagen åt att plugga litt&kult-historia men det tar så otroligt mkt längre tid än jag hade räknat med. Har inte gjort något på IAL ännu, dåligt av mig, får försöka bli av med litt&kult så långt som möjligt så att jag kan få ägna mig åt IAL på båten.

Filmen igår med kusinerna var hur mysigt som helst. Tror jag skrev Percy Williams igår men den heter ju Percy Jackson, aja hur som så var det iaf bra, filmen alltså. Hade dock förväntat mig lite mer men helt okey sevärd film. :) Kusinerna gjorde den ju helt klart underbar, de två filurerna e ju så goa så de finns inte... Mina kusiner äger!<3

Nu skiner solen, ljuskänslig till tusen, ska snart träffa Anna och sen ska jag äntligen få lax här hemma ikväll, de har jag önskat mig sedan september och sedan ska jag träffa Tobias också.
Kan bli en bra dag om jag bara slipper migränen.

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: