Dessidessan

Livet med hjärntumör

Rest In Peace

Kategori: Allmänt

Fick ett väldigt tråkigt besked igår. Simon, en bekant och brodern till min väldigt nära vän Tobias dog igår av cancer.
Väldigt tungt att höra... Tänker på alla nära och kära och deras smärta och ville bara åka hem för att finnas där för Tobias...
Tung kväll helt enkelt och självklart fick jag inte tag på någon som jag kunde prata med så teddy var mitt stöd hela kvällen och natten....


Det var enormt tungt att gå till skolan idag men märkte snart att skolan höll mina tankar på annat håll så stannade kvar. Min redovisning gick bra förutom att jag, på grund av att jag hade tankarna på annat håll, stakade mig väldigt mycket...
Har ägnat kvällen åt att köpa medlemsskap på Vugi så nu ska jag komma igång med träning. Har därför belönat mig själv med kladdkaka.
Har dessutom sökt jobb. Bara som guide i lummelundagrottan och på båten, men det är iaf två jobb jag otroligt, väldigt, mycket gärna vill ha...

Pratat med mamma och Ellinor angående begravningen. Funderar på hur jag ska göra....
Även Jonas ringde och kollade läget..


nu ska jag försöka läsa lite bok..
yours truly
Dessidessan

p.s ryggvärken kom tillbaka igår, gjorde väldigt ont så såfort jag fått upp mobilen som mamma ska skicka upp så ska jag ringa naprapaten....!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: