Dessidessan

Livet med hjärntumör

Migrän

Kategori: Allmänt


Hade ett antal morgnar för några veckor sedan som jag vaknade med enorm huvudvärk, koncentrationssvårigheter och illamående. Gick alltid till skolan men Mikael fick höra på mitt gnäll...

Idag vaknade jag med huvudvärken igen, svårt att fokusera blicken när jag skulle läsa, ljuskänslig, tryck över ena ögat, illamående och huvudvärk. Alla säkra tecken på migrän som mummo nu diagnostiserat mig till o ha...Hon har ju de också så idag går vi båda runt som halvdöda zombies...

Persiennerna är fördragna för den enormt fina och efterlängtade solen som skiner flitigt utanför gör att vi bara vill gå o lägga oss....:/ Drygt...!

Nåja, ska vila en stund, läsa lite Vorleser. Snart klar med den boken också och då är det verkligen bara litt&kul-historia och IAL kvar men de sakerna kommer gå TUNGT....


yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: