Dessidessan

Livet med hjärntumör

Kött på benen

Kategori: Allmänt


Varit en lång dag. Tvättade på förmiddagen och sen blev det plugg.
Satt även och klippte och klistrade lite angående lägenheten. Skrev ut den och började mäta saker och se hur jag skulle kunna ordna planlösning. Skulle kunna bli jävligt nice, snacka om beslutsångest jag har!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Var dessutom i bibblan med Mikael och Daniel också, på möte med en person angående källor till IAL-projektet. Det känns så otroligt maffigt. Två veckor i Berlin med ett projekt, jag är inte sugen alls måste jag erkänna, det är så mkt arbete och när vi nu har allt annat också, det blir liksom lite för mkt.
Men vi fick iaf lite kött på benen och lite källor så nu har vi i alla fall böcker vi ska läsa i och hittat ett par artiklar.

När jag kom hem var jag helt slut, lagade mat (har INGEN färsk mat hemma så blev pommes och hamburgare -direkt ifrån frysen).. Måste handla imorrn och fylla på förrådet.

Har känt mig helt febrig och slut i kroppen hela kvällen så har bara legat på soffan och sett på den nya vampyrserien. Den var helt okey så jag hoppas att den får hplla på längre än Moonlight fick (serie som efter en säson gick i konkurs som jag och JJ brukade se på) ringde JJ och pratade en stund också :)

Nu blir det lite Kafka (eller egentligen fast and furious och sängen).
sov gott!!
Yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: