Dessidessan

Livet med hjärntumör

Jag vill ha din sås

Kategori: Allmänt

Dags för ett nytt inlägg kanske, är ju inte jag om det inte kommer ett nytt nu...

Den här dagen har varit väldigt bra och väldigt mysig, trots att jag nog endast fick ihop en och en halvtimme sömn i natt. Tänkte på tok för mycket så kunde inte somna..... Tänkte alldeles för mkt på Tobias och på allt där hemma och helt enkelt oroade mig för mkt som vanligt, som Anton alltid säger...

IAL-lektionen var helt okey idag och litteratur och kultur-historia också...
Lite jobbigt var det under den andra lektionen då jag frös så att bröstvårtorna var styva, och nej Mikael, det var inte på grund av annan påverkan :P hahahah

Pratade en del med Anna efter skolan när jag följde henne till 22:an, dit hon skulle. Kul joe :)

Sen var Mikael och Daniel förbi efter VIAs styrelsemöte eftersom jag kände att jag var tvungen o prata av mig med dem om en yttre påverkan som jag har svårt o hantera just nu :P haha
"Mikael säger:
Dess, du är kåtheten i egen hög person!  
Killar må vara brunstiga..men flickor e fan pilska!"
Aouch! Mummo, få inte hjärtsnörp nu när du läser ovanstående! :)


Det har varit tacokväll hos Mikael ikväll också. Så jävla mysigt!!
Björn, Niklas, Daniel, Mikael, Louise, Frida - asnice! Massa roligt prat och mys, de e för jävla goa alltså!
"jag vill ha din sås"
"jag föreslår papper innan han börjar kladda på Desireé också"

va sjutton hände igår?
Jo, jag löste medlemsskap på VUGI så ska försöka  komma igång o träna. Medan jag gjorde de sov trötta Daniel här en stund :P
Annars, tror jag inte att jag gjorde något nämnvärt utom att plugga... :O
Jo, jag och Carro hade enormt kul på lunchrasten då vi satt o pratade om odrägliga skolbarn och om att vara lärare.... Blev sugen igen men NEJ, jag ska inte bli lärare....


Natti!
Yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: