Dessidessan

Livet med hjärntumör

Jag har en fiende

Kategori: Allmänt

och det är herr Kafka...
Jag gillar inte honom och jag tror inte han gillar mig heller...
Dumma bok, jag kan ju inte besvara någon fråga alls...!
Jag gillar rakt på sak och hans historier ska man ju tolka, åt skogen med tolka (om de inte är efter häst, mc eller bil) jag orkar inte med att försöka interpretera... Heter de så på svenska eller försvenskade jag precis ett tyskt ord? *slår i ordbok* hum fick inte fram något bra svar bara tolkning eller interpretation men inget verb för de :O

Försökte få Tomas att leka hjälte o rädda mig ifrån min fiende Kafka men han ville inte leka.. Vi är för stora för att leka nu för tiden va?!

Har inte pluggat mkt ikväll men har hållit på med en liten överraskning till ett par betydelsefulla människor här i Växjö, hoppas de kommer uppskattas.. :)

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: