Dessidessan

Livet med hjärntumör

Bring on the frogs

Kategori: Allmänt


Kvällen med boysen var mysig igår..... Vi såg Jumper och UP. Jag tror aldrig jag skrattat så mycket åt en tecknad film, men den var ju helskön - Up alltså :)



Jag tröttnade på att sitta på sit-puffen så slöt med att jag tog mig friheten att ligga ovanpå alla killarna i soffan. Myspys kväll alltså :P hahahaha

Idag har jag, Niklas och Mikael, efter att ha stått i kö i 45min och tagit de sista tallrikarna, ätit gratis lunchbuffé i skolan... De var riktigt riktigt gott så nu mår magen bra :)

Nu ska de städas, fixas och kanske pluggas en stund innan folket dräller in, vilka nu som kommer, *rycker på axlarna-ingen aning*... :)

Bring on the frogs! Nu ska de fiskas och se om man får napp! Jag är på raggarstigen - välj vilken du vill.
Lyckokakan sa ju igår att det är dags att vara Naughty så då får jag väl va de då o se om man kan hitta någon intressant eller varför inte Prince Charming på en vit springare?! ;)



yours truly
Dessidessan, ready for the frogs!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: