Dessidessan

Livet med hjärntumör

Behöver klädnypor att hålla uppe ögonlocken med

Kategori: Allmänt


Var i skolan redan halv nio. Läste bok och pluggade inför språkhistoria-tentan. Daniel och Mikael kom senare så förflyttade mig till F-huset med dem.. De har mycket bättre koll på språkhistorian än vad jag har. Fick mer panik!

Vi hade föreläsning med en medie-expert till IAL-projektet också och jag blev bara mer förvirrad. Jag vill dra slutsatser o komma fram till något men de fick jag inte utan jag blev mött med fler frågar, gav mig alltså inte mkt dag, blev bara mer förvirrad. drygt!

Mer snö, massa blöt snö.. Räcker det inte nu? Snön kommer ju inte vara borta förrän i april, typ lagom när vi kommer hem ifrån Berlin, låååångt bort.. Jag som ju vill ut o spela pärk...

Suttit hela eftermiddagen med språkhistorian men den senaste halvtimmen faller ögonlocken verkligen ner hela tiden.. Äger inga klädnypor att hålla fast dem med... :/

Har fått in kanske hälften, tror jag ska gå o lägga mig en halvtimme till. Klockan åtta ska jag repetera med grabbarna.
Därefter siktar jag på att läsa ut boken så att jag imorgon efter tentan kan besvara den och börja på nästa.
Tror det blir tidig uppstigning imorgon också så att jag hinner med att dra igenom hela skiten ett par ggr innan tentan... Dessutom ska den där dumma grammatiken göras imorrn så de blir ingen ledighet imorgon inte, vet inte ens om det händer något på kvällen, men det märker jag väl antar jag..

yours truly
Den trötta, pluggande Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: