Dessidessan

Livet med hjärntumör

Mellandagsrea till sist

Kategori: Allmänt


Yesterday, my magvärk seemed so far away.....


Blev en god stund igår på stan med V och Mummo, fick gå på mellandagsrea till sist. Köpte en klänning, en body, en kofta, två glittereyeliner och två ögonskuggor. Blev inte mycket mer även om jag egentligen velat ha mer. Sprang på någon som jag inte riktigt ville träffa men de löste vederbörande genom att bokstavligen ränna in bakom en hylla och ta skydd :P Fick mig ett gott skratt åt det bedrövliga beteendet men men, icke-vilja-träffandet var ömsesidigt så log och gick :P
Mös en stund med mummo medan V spelade golf med moffa och så käkade vi pizza och spelade Bonk på kvällen. Stackars älskling var inte glad när jag vann två ggr i rad ;)

Idag har jag sett kusinerna spöa Fårösund med 4-0, varit på linsundersökning och kommit fram till att jag bara har 0,25 sämre på varje öga så ska få nya glas i brillorna och få nya linser.
Köpten snajsig klocka och stressade sedan hem för att åka med V, hans mamma och bror till hans mormor och morfar i Roma.
Hade dock konstant ont i magen från halv tolv idag så inte känt mig så social, dock vart hemma hos MB med honom och TT och snackat en hel del.
Druckit en kopp te med mummo o nu ska jag susselisussa, bara värma vetekudden först.

yours truly
Dessidessan

P.s Herr Tömas förtjänar en ursäkt då jag glömt hans födelsedag.. Sorry!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: