Dessidessan

Livet med hjärntumör

Klarade förvaltningstentan

Kategori: Allmänt


Gud vad jobbigt allting blev nyss..
Fått ett brev ifrån Internationella utbyteskontoret eller vad de nu heter angåendet att ja blivit erbjuden en plats vid Köln Universitetet... Och man måste vara innan 19 januari om man vill ha platsen eller inte. Men jag har ju inte ens bestämt mig om jag vill läsa utomlands, eller om jag ska läsa statsvetenskap eller germanistik.. suck!
Sen hade jag velat veta om jag har en plats i Zürich om de är så att jag vill plugga statsvetenskap. Så måste väl snacka med dem också antar jag... usch!

Blev godkänd i förvaltnings-tentan. Underbart! Nog e de surt att jag inte får bra betyg längre men huvudsaken är ändå att jag slipper tenta om.

Älskling mår lite bättre idag.

Har pluggat ett antal timmar med Antön i bibblan och försökt få kött på benen inför morgondagens seminarie. Vi båda var i princip redo o ge upp ett tag o skriva komplettering istället. Men de får gå som de går, jag går hellre dit, får dåligt med poäng och går sedan hem och slipper skriva någon komplettering iaf än att jag måste sätta mig och ordna med de istället för o gå på seminariet. Men uppgiften är fan inte rolig.
Den går ut på att vi skall simulea köpenhamnsmötet 2009 och representera olika länder - jag och Antön e USA - och säga vilka bud de vill lägga, vad de vill göra och hur typ. AAASSVÅRT och känns inte som en uppgift för a-nivå. Så är allmänt deprimerad inför denna uppgift.

Försökte igår hitta massa fakta till de där seminarie men hann även med en tur till Graaand Samaarkaaaand med Antön och hittade en klänning :)
Prövade dessutom en BH som var något enormt skön :)

Har fått mina två spel som jag beställt - Trivial Pursuit Disneyversion och Så det kan låta 2. Har spelat en stund men jag är fruktansvärt gnällig, behöver en vecka ledigt är för stressad och uppjagad för att vara lugn och bara njuta så V får massa skäll och han e ju sjuk så han tar åt sig väldigt mycket av vad ja säger och då får jag dåligt samvete och mår dåligt så nej vill ha imorrn em och en vecka ledigt.

Imorrn åker vi hem till Gotland. Wiie och konstigt. Men ingen aning om hur jag ska få ut bilen. Den e ju instängd ngt hemskt.. Stackars Loppan, hoppas hon inte fryser.


yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: