Dessidessan

Livet med hjärntumör

GOD JUL

Kategori: Allmänt




Sitter nu hemma hos mummo och moffa i lägenheten i stan.. Är alltså hemma på ön. Känns dubbelt så enormt. Att köra iland igårkväll kändes jättekonstigt. Inte varit hemma på 4månader exakt så det var verkligen konstigt att komma tillbaka.

Gick iaf bra att åka igår. Min kära älskade älskling är lite kass på de där med ljushanteringen och att prata och köra samtidigt bara så han blev nog lite ledsen när jag var stissig över lysena.. Sorry darling!

Sov hemma hos Vs mamma i ett jättekallt rum. Hade nästan velat ta på mig mössa. Hade raggsockor, pyjamasbyxor och t-shirt samt täcke och filt. BURR! Men jag e väl känslig antar jag :P Har ju anpassat mig i Växjö och har de svalt i sovrummet men vill inte ha de sååå svalt (kallt) :P

Varit med Karin på stan idag. Mys o träffa min älskade Karin igen. Pratat massor och bara tagit igen, känns underbart!

Snart (kl. 17) kommer Elin, Nora (kusiner), Morbror Gunnar, Moster Åsa, bror Casper, syster Emilia, Mamma Susann, pappa Jonas och pojkvän Viktor hit och skall fira lilljulafton här hos mummo och moffa. Vi firar nämligen den 23e hos oss... :P Så de blir mat, tomte och klappar. Myjjs!

Imorgon är det julafton, därför önskar jag er en riktigt riktigt GOD JUL och återkommer efter jul!!


yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: