Dessidessan

Livet med hjärntumör

Stadium

Kategori: Allmänt



Låg och drog mig i min härliga säng i en evighet idag. Var så skönt att ligga i MIN säng igen. Så låg och drog mig medan lastbilar dundrade förbi utanför, maskiner och mc:ar lät och folk skrattade under mitt fönster. Drygt med allt de bygger här på campus får man ju inte sova längre än till 6 när de börjar.. usch. Men ngn gång är de väl klara får jag hoppas...

Fixade en aning i lägenheten på morgonen och sprang sedan upp och våldgästade Mikael. Sedan gick han, jag och Niklas ned till stan och shoppade. Vi kollade in ekonomernas nollning en stund, såg halvnakna tjejer och killar, en som badade i ån och ja andra galningar.. :P
På stan investerade i en balansboll, två par träningsskor (ett par till jogging inomhus och ett par till gruppträningen) en antennkabel och en stiftpenna :)
Var aningen drygt o gå hem med min stora kasse med kartonger i, hela vägen hem..

Väl hemma gjorde jag mat, försökte fixa trådlösa som ännu inte fungerar och fixade min balansboll. Testade lite övningar för magen - DUMT gjort! För när jag väl begav mig ut för o springa i regnet så var ju magen trött och det är asjobbigt att springa med en trött mage så det gick skit. Men men tog mig runt och benen kändes bra iaf. Gjorde lite fler övningar för magen när jag kommit hem - spännismage vill jag ha, jajjemän!

Pratat med min V i nära två timmar ikväll med camen igång också. Saknar honom riktigt mycket men det här ska vi nog kunna klara :)
Han fyller ju år idag och för att visa att jag tänker på honom skickade jag en ros via blombud till honom.. :)
Nu borde han inte kunna kalla mig för tant längre.. :P


Nu blire sängen,
yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: