Dessidessan

Livet med hjärntumör

Effektivimamo

Kategori: Allmänt

Skrattade gott imorse när frukosten som dukades fram - a-fil, blåbär, müsli- stämmer exakt på vad jag själv äter hos mummo på morgnarna.. :)

Varit på linskontroll och ska få tillbaka mina gamla linser som jag trivdes med, mina två-veckorslinser, Yeah! Som jag saknat dem. För 60 kr till får jag ett par linser jag trivs i. Dessutom klagade de inte på mina ögon :)

Shoppat med mummo, stekpanna, spisplatteskydd, block, skumgummiroller, världskarta på öb. Tassar på jysk (de får inte in skruvar till mina sängben förrän torsdag, drygt).
Varit på ungdomsmottagningen, ordnat mera p-piller, fått beröm för mitt blodtryck - 123/72 och tjötat med en där om att de gör ett bra jobb :P
Unnat mig själv böcker på Bokia. Måste bara läsa ut de jag håller på med först av Conn Iggulden innan jag får börja med dem - Ödets hav, Burned, Arvet efter Anne Boleyn och en till som jag tog för att man fick ta fyra o betala för tre- men skaffade böcker jag velat ha länge nu.



Åkt till sanda, uppdaterat bloggen, pratat med Jonas. Bestämt träff med Anna ikväll och André imorrnkväll.

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: