Dessidessan

Livet med hjärntumör

Tralala

Kategori: Allmänt



Igårkväll var jag heeeelt slut. Borstade tänderna klockan åtta och lade mig i sängen. När jag släckte lampan vid tio gick ögonen i kors och jag somnade som en stock men måste erkänna att det var riktigt härligt ändå!

Uppstigning, frukost och sedan var jag lite rastlös så gav mig ut på en promenix. Skulle kolla med hjälp av stegräknaren hur lång sträckan är som jag hittat och försöker orka springa. 2,5km.. Pinsamt att jag inte ens klarar det när det inte alls är särskilt långt. Men nu har jag iaf ett mål. Orka springa den sträckan och sedan kan jag länga sträckan på alla möjliga sätt :) Körde styrketräningsprogrammet också, ifrån boken..

Översatte en grej åt mamma och Jonas idag. Knepigt med en massa byggord men det var inte alltför mkt som Elin klagade på sen så var riktigt glad.
Var vid doktorn idag. Ville ta bort min leverfläck för att den ju blir irriterad. Den sitter på insidan av låret precis där alla sömmar går på byxor så när det är varmt och fuktigt ute såhär som på våren då skaver det något så in i bängen och så blir de sår av den. De sa att det inte är något fel på den och de kunde inte ens bestämma sig för om det är en leverfläck eller ett födelsemärke och de hade inte tid att ta bort den på en gång så i så fall skulle jag fått tid den 29:e april. Aningen för långt bort, dessutom måste man ju sy och då ska man helst inte träna så jag skjuter nog upp de till i höst iaf iom att jag inte har någon lust att ge upp träningen nu när jag äntligen börjar komma igång och kanske kan få en kropp jag kan tänkas vara nöjd med inför sommarsäsongen 2010.

Läste en stund när jag kom hem. Men bestämde mig för att sticka iväg på aerobics bas. Var riktigt roligt och bra mkt lättare än vanlig aerobics och så började ju ett nytt program just idag så vi var alla nybörjare.
När jag kom hem och hade duschat fick jag världens humörkick. Var så glad att jag hade kunnat skrika och hoppade runt och dansade och sjöng till musiken samtidigt som jag lagade min havregrynsgröt.
Men nu när jag ätit sjönk energin igen så blir nog en tidig kväll med bokläsande såvida inte killarna hör av sig för o hitta på något.

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: