Dessidessan

Livet med hjärntumör

Lägenhetsjakten fortsätter

Kategori: Allmänt

Tackade nej till två lägenheter jag inte ens tittat på i veckan. Anledningen var att i de ena huset ville jag inte bo och den andra lägenheten ligger i samma hus som Daniels och de kanske blir lite nära o bo så på varandra. Men den andra lägenheten var ju tydligen jättefräsch och Niklas har tackat ja till den, får väl se om han får den...

jaja, har två nya erbjudanden så får väl gå o titta nu då.. de jobbiga är att medeltidsveckan är ju vecka 32 hemma och den slutar den 15:e och det är inflyttningsdatum den 16:e på dessa lägenheter.....
Men kolla kan jag ju alltid göra för jag kommer ju för alltid ångra att jag inte tog den där fina lägenheten som inte passade med inflyttningsdatumen....

Det finns liksom ingen anledning o bo kvar här med jättehög hyra för miniliten lägenhet när inte ens vännerna bor kvar.. Stubor is da ghettot.. Stubor är motsvarigheten för Gotlands Gråbo..... :P hahahah

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: