Dessidessan

Livet med hjärntumör

Kvällen då min säng gick sönder

Kategori: Allmänt



Den roliga kvällen då min säng gick sönder och kallades för dålig jysk-säng. Kvällen då Keso betalade allas dricka med hjälp av sina vinster i Black Jack och kvällen då hela gänget var sura på aegzorn ifrån Rinkeby som hade läst Juridik och inte ville annat än att ha stryk...
Det var en bra kväll! :)



Kom upp i klok tid igår och såg till att pallra mig iväg till Step Bas där det bara var tre personer till förutom instruktören. Men det var skönt o träna lite. Sen blev det dammsugning och lite mys innan Sara kom hit. Tillsammans stekte vi pannkakor och gjorde oss iordning innan folket kom strax efter 18.
Folket var: Totte, Keso, Jojje, Ville, Gus, Anton, Nimme, Mikael, Björn, Niklas, Daniel, Sara, Stefan, Sara, Louise, Frida, Frida och Charlotte.. Hoppas jag inte glömt någon nu... Pinsamt vore de..
Nåja, förfesten blev ett riktigt kalas och min säng gick sönder :O Jag gick ut o satte mig i korridoren ett tag för o smälta att den gått sönder och träffade en granne som jag aldrig sett förut, han var riktigt trevlig.. :)

Därefter blev det Sivans för hela slanten där Keso bjöd laget runt ggr2 när han vann på Black Jack, vi dansade som sjutton, Daniel försvann och hela gänget lackade sönder på en idiot som envisades med att tränga sig in mitt i vår danscirkel o stå i mitten och peka finger till oss allihop.. Efter otaliga (hårdhänta) försök att trycka bort idioten hämtade Niklas vakten och så slapp vi han iaf resten av kvällen.

Trodde vi ja!
Vi mötte honom vid Kebabmannen igen och han var riktigt ful i mun och jag blev fruktansvärt förbannad. Det bara kokade i mig, hur någon kunde få vara så dum. Jag försökte få honom att fatta att han gjorde bäst i att gå sin väg eftersom killarna inte var så glada. Men han fattade inte vinken så han fick två smällar av mig, patetiska smällar för jag försökte bara få honom att fatta vilket han ju inte gjorde. men innan han hann få en riktigt smäll kom alla killarna och tog över snacket med idioten.... Han var ju ifrån Rinkeby och läste juridik och gick på om att man får provocera men inte slå någon och så var Keso en ljungbybo med dålig andedräkt och gud vet vad den människan sa..
Tror aldrig att jag sett mina killar vara så arga allra helst inte Niklas...

Nåja, slutligen blev de mat inne hos mig där stålramen till min säng användes som klädhängare innan alla utom Ville slutligen gick hem. Stackars ville sov ju med en arm rakt ut som jag sov på en hel natt i min trasiga säng innan solen bländade mig och fick mig o kliva upp.

Idag har jag tillbringat en hel mysig dag med boysen i Tottes lägenhet. Men mysigast var nog när jag, Jojje och Nimme låg ute på en filt i solen.. Men roligast var dock Gus berättelse om halvmoral och alla stackars påhopp han och hans rygg fick stå ut med och då menar jag bokstavligen, med tanke på hans röd-streckade rygg :P
Helt ofattbart vad jag trivs med hela högen här och igår hade jag ett sånt där moment då jag bara njöt av att vara med så underbara människor.. :)

Månne om man skud plugge?

yours truly
En nöjd Dessidessan


Kommentarer


Kommentera inlägget här: