Dessidessan

Livet med hjärntumör

Fiina fiisken ii de fiina vädret!

Kategori: Allmänt


Vaknade av att de var förbannat ljust och det tog mig väl en halvtimme innan jag fattade - SOLEN SKINER!
Så tvingade Daniel o sitta ute med mig o plugga men de blåste en massa så de sket vi i efter ett tag och gick hem.

Ringde Elin och lockade med henne på en promenix in till stan då jag fått leverans på min bok som jag beställt :) Så det blev en promenix till stan - tog på stegräknaren o vet nu att det är 2km till Stortorget och sen e det ju ytterligare en bit till bibblan.
Jo så fastnade vi lite (jag) på Gina Tricot, tror jag har en parteyoutfit till på lördag! Me like!

Sen gick vi hem igen och gick in på Willys och handlade lite. Handlade massa frukt som nu finns i en skål på bordet, ska man va nyttig så ska man ;) Men aldrig att jag ger upp mina rostmackor med ost på, på morgonen, basta på den!

Stegräknaren säger nu sammanlagt 6.5km och 15028steg så är nöjd.. Dock säger träningsvärken ifrån gårdagens "styrketräning" och fötterna att de inte blir någon träning ikväll. Men har inget dåligt samvete för de inte :)

Nu blire pannkakor!


Växjösjön - isen smälter!

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: