Dessidessan

Livet med hjärntumör

Bananpaj, går det?

Kategori: Allmänt



Det var länge sedan det var så tungt att kliva upp....
Jag ville bara inte...!!!

Men jag pallrade mig upp och efter mycket om och men så tog jag mig till träningen också - Step Core. Step-delen var väldigt mycket för mycket snurrar för min dåliga koordination men core delen var extremt jobbig men snacka om att man är stolt över sig själv när man kommer iväg en lördagförmiddag för att träna.

Tagit mina mått igen också, minus (inte lika mycket som förra veckan då jag ju inte mätt på två veckor men iaf) på allt utom bröst och plus på biceps.. :P

Har även varit och handlat lite på Öb och Lidhl. Snacka om o få flashback när jag klev in på Lidhl, kändes precis och såg precis ut som Lidhl i Lindau som jag ju ofta handlade på... :P Förutom att det här och där fanns svenska varor fanns även mycket som jag brukade handla i tyskland och hittade en paellaröra som jag brukade laga ofta så den har jag ätit ikväll och blandade i banan i det så blev ännu mumsigare. Dessutom fanns ju tyskar i affären så det kändes precis som att vara i Lindau. Ska fan gå tillbaka dit bara för känslans skull!!!!!!! <3

Har experimenterat lite den här veckan. Har gjort pannkakor med havregryn i som blev fruktansvärt goda och ikväll testar jag att göra bananpaj.. haha vi får väl se om den blir ätlig, den står i alla fall och svalnar på spisen nu.. Behöver bli av med min glass och så var jag sjukt sugen på banan så det fick bli en bananpaj, vi får väl se :P

Var egentligen utgång ikväll men jag är sjukt otaggad. Jättetrött, träningsvärk och inte visste jag vilka som skulle ut och mina två loverboys har ju haft en heldag för sig själva så de kunde jag inte räkna med heller så bestämde mig för att det var soffliggarkväll som gällde, med massor av Alias förstås. Har nu bara fem avsnitt kvar så har jag sett igenom alla fem säsonger, sorgligt...

Nope, dags att avnjuta min skapelse..
yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: