Dessidessan

Livet med hjärntumör

Kollat in Växjös shoppinggata

Kategori: Allmänt

Ajjemen de har jag gjort idag. Kollat in Växjös motsvarighet till Gotlands Öster och Adelsgatan.. Tillsammans med Jens gick jag runt och glodde och memorerade vart allt ligger. De har en tebutik men hallå den e inget mot Kränku så jag måste komma ihåg att köpa te när jag åker hem...

På tal om o åka hem så tror ja att ja nog åker hem efter Berlinresan och efter tentan i realia.. Får se hur de ligger till med läxor då men känns som om ja kommer vilja hem då.. Jag som redan längtar hem... De blir alltså trots allt inte förrän efter 28:e oktober... huh!!

Har vart på öb idag med. Blev storhandel. Fler matbackar så jag kan frysa in mer mat. Fler skålar. En back i ha makaroner i. Jo är back gotländskt för inte en kotte fattar va ja menar när ja säger back?? Köpte mkt mer men orkar inte räkna upp...
Jo, såg att Stephanie Meyer kommit ut med en ny bok så kommer fan stampa utanför bibblan på måndag för o kolla om de fått in den boken.. :P

Ikväll skulle jag egentligen gått till stallarna med Becka och Mikael men M. har blivit sjuk så får se vad vi gör. Typ ingen som ska ut ikväll verkar de som så kanske sitter hemma o kramar teddy o läser Milchgeld.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: