Dessidessan

Livet med hjärntumör

Gårdagskvällen

Kategori: Allmänt

TJOHO!!

kvällen blev riktigt lyckad igår... =) Föreläsningen var väl sådär men hade ju Ebba så då var jag iaf inte själv där. Så bar det av till Jens. Där var vi elva pers som såg film. Jens, Jocke, Anton, Tomas, Sara, jag, Jens, Alexandra, Elin, Ebba och så en tjej till som jag, skäms på mig, tyvärr inte vet vad hon heter men lovar o kolla upp de så fort som möjligt! Men mysigt. Salig röra av människor e vi men ändå kan vi umgås vilket jag tycker är väldigt positivt.. =) Hemma om man skulle ha filmkväll fick man ju kämpa för o få dit folk.. Medan det här redan tycks blivit tradition =)

Efteråt gav vi oss ut till Stallarna för o kolla in Stammtisch.. Alltså de e typ arrangerat som så att tyskar och svenskar ska gå dit och umgås på torsdagskvällarna. Så vi var ett par som gick dit. Carro, Mikael, Becka, Daniel, Jocke, Jens, Adam, Björn och Tomas. Träffade faktiskt tyskar och pratade en hel del med Niklas, Andy och Tomas som de hetter.. =) Myskväll blev det iaf och jag trivs så jäkla bra med både Carro och Becka vilket känns skönt så att jag får några tjejer till som jag känner att ja kan prata med också och inte bara hänger med grabbsen. :P

Jag och Björn snackade en hel del på vägen hem iaf. Honom har jag inte pratat så mkt med ännu men det var en positiv upplevelse. :P

Som sagt, lyckad dag och somnade gott i sängen...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: