Dessidessan

Livet med hjärntumör

Update

Kategori: Allmänt

Mummo och Moffa kommer upp tillsammans med Kjell och Rosis i mitten av november. Mummo är så söt, hon undrade om jag hade önskemål på saker hon kan ordna åt mig. Bad mig skriva en lista, den listan lär bli lång isf.. Söt hon är! Hoppas moffa ska kunna hjälpa mig med hyllan också... Jag kommer bli tokig annars.....!

Pratade med killen som bott här innan. Den här lägenheten är tydligen väldigt kall på hösten. Men han sa att han iaf brukade ha 20-21 grader jag pendlar ju mellan 17,6 och 19.6.. De e lite skillnad.

Nervös...
Men ska plugga så jag koncentrerar mig på annat....

Hade behövt handla, har inget smör, de mögglade när jag var i Berlin, hur nu de gick till. Så äter margarin på mackan eller bara ädelost. Har på grund av de ätit knäckemackor med kaviar på men nu e knäckemackorna slut.. Jag måste handla, men vill inte.. suck... Alkohol lider jag iaf inte brist på, 90% av de som finns i kylskåpet är ju alkohol så...

Mitt öga är ännu rött så får använda glasögonen igen...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: