Dessidessan

Livet med hjärntumör

Tentanervositet

Kategori: Allmänt

Plugg, plugg och återigen plugg. Men har varit en riktigt effektiv dag ändå känner jag. Kan de mesta inför tentan imorrn, vissa saker bara vägrar o fastna men orkar nog faktiskt inte bry mig. Borde klara tentan med de jag redan kan nu.
Märkte dessutom idag att jag började fixa med annat. Precis som de sa på studietekniksföreläsningarna att de e lätt att man gör. Jag började städa och plocka iordning. Men när jag kom på mig själv med att jag gjorde de lade jag ned på en gång och sa till mig själv att jag faktiskt får ta o fixa de imorrn.....
Känns som om klockan typ e nio på kvällen men den e ju bara sex så jag har ju faktiskt ännu tid på mig att lära in det. Har dessutom skrivit en bokrecension till extra grammatiken. Var riktigt roligt att skriva lite, men märkte när jag fick Mikaels (vi rättar varandras o kollar efter slarvfel) att mitt språk inte alls är lika avancerat som hans.. Nåja, de får gå, jag hade mindre fel iaf =)

Jättenervös inför tentan, men nu vill jag allvarligt talat bara bli av med den!! Pratade med JJ, haha, vi kom fram till att sex säkert hade fått mig att slappna av inför tentan och bli lite lugnare. Haha, blev en riktigt rolig diskussion där ett tag om hur jag skulle ordna de... :P


tycker om, saknar.. Men!! Tankarna går......

I starkt behov av en kram!!!!  :'(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: