Dessidessan

Livet med hjärntumör

Svidkärring

Kategori: Allmänt


Torsdagskvällen på Stallarna blev riktigt trevlig. Tyskarna Andy, Niklas och Mario är så otroligt trevliga. Att bara få umgås utan o tänka på grammatik och plugg och prata på det språk jag älskar är helt underbart... =)
Gick dit med Alina, Elin, Becka, Björn och Mikael också...

Igår var jag på svinigt dåligt humör pågrund av att jag hade ont i magen hela dagen....
På kvällen blev jag dessutom en jävla svidkärring. Skäms över mig nu i efterhand men just igår hade jag inget mer tålamod. Ville gå o lägga mig tidigt, typ halv tolv låg jag nog i sängen. Men det gick inte att sova.. Varför? Jo, en hund skällde konstant någonstans i huset. Kvart över ett tröttnade jag och letade reda på vart ljudet kom ifrån. En lägenhet på andra våningen MED fönstrena öppna var källan till oljudet. Kollade upp nr på dörren och gick sedan ned och kollade på listan vem som bodde där.. Sedan letade jag upp henne på Eniro och skickade ett sms där jag bad om ursäkt för att jag förstör hennes kväll men att hon faktiskt fick gå hem och få tyst på hunden nu... 20 min senare blev det faktiskt tyst och då somnade jag som en stock. Annars hade jag väl fått vänta till halv tre eller så när hon kommit hem från krogen där jag misstänker att hon var....
Men shit vilken tjurkärring jag känner mig som idag... Skäms, men allvarligt, då var det riiktigt riktigt jobbigt.... Hade så ont i magen och ville bara få sova... Jaja, ingen skada skedd hoppas jag,.. Mitt nr finns ju inte att söka på heller... *rodnar*

Idag har Mikael vart här och så har vi diskuterat Curry-boken... Har vart med Anton på systemet och på Maxi också och så ska jag väl göra mig iordning snart. Ikväll blire fotbollskväll hemma hos Jens med gänget. Med öl, jäger och lite allt möjligt. Framförallt trevligt sällskap =)

Ni får ha de så bra Pussss =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: