Dessidessan

Livet med hjärntumör

Nu är det jul igen

Kategori: Allmänt

och nu är det jul igen.... Eller?
Nehej, de var visst bara oktober... Doh!
Men jag har iaf köpt juleskum på öb och druckit julemust samt ätit risgrynsgröt och tittat på julsaker så det känns lite juligt... :P Så e jag lycklig nu eller när de äntligen finns juleskum o köpa igen!! Me love!! Skulle haft dem igår när jag ville tröstäta...

Jag och Mikael skulle fixa min hylla. De gick åt helvete. Mollyskruv är en jävla uppfinning... :'( Har iaf gjort ngt fel så allt sitter fast o hotar o förstöra min vägg om vi gör ngt åt de.. Blä...
Har dessutom lånat hans dammsugare och dragit över hela golvet fram och tillbaka, nu känns de iaf lite renare... Nee jag får väl ta o skriva ihop mina länderkunder frågor och skriva ut de så jag kan ta med de på resan och sen packa färdigt...
Pratade med JJ nyss, berättade att de finns skumtomtar o köpa och att jag druckit julmust, han blev typ sur.. Haha men han om ngn vet hur mkt jag älskar skumtomtar... :P

Tycker så hemskt mkt om honom men nu är det upp till honom.... Jag kan inte servera lösningar på silverfat utan o få ngt tillbaka hur mkt jag än tycker om honom... Men jag tror nog jag kommer sakna honom rejält. Men ska inte tänka på de utan njuta av resan så får jag hoppas att han hör av sig när jag kommer hem...


I natt bär det av till Berlin, fan va kul vi ska ha!! Becka, Mikael, Sara, Andreas, Daniel, Emelie, Carro m.fl de ska bli så jävla kul!! De blir ju vad man gör de till.... =) =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: