Dessidessan

Livet med hjärntumör

Hyllans konsekvenser

Kategori: Allmänt



Gick till skolan igår, måndags, morse och hoppades att de skulle gå men jag blev tvungen att gå hem för att jag mådde så dåligt. Skulle säga till läraren att jag fått en hylla i huvudet och därför skulle gå hem. Fick frågan av henne: "Sa du att du fick ett träd i huvudet?" Haha så jävla kul!
Blev en förmiddag med massa playstation och mamma ringde o kollade mig stup i ett, söta mamma.

Så kom Jocke och kollade till mig sen även Mikael och Daniel.. Jocke stannade och åt mat med mig och så hade vi ett långt och givande samtal :D När han gått hem blev jag snabbt uttråkad och skulle gå o låna film hos Tomas, har ju bara tagit med mig mina Harry Potter filmer upp så kände mig lite filmlös, men slöt med att ja stannade där o glodde på tv iställe. haha så inte var jag ensam mkt under dagen..
Tror jag ska se till att fler hyllor ramlar i mitt huvud.
Men nästa gång skall datan inte vara i närheten isf :P haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: