Dessidessan

Livet med hjärntumör

Helgen i Växjö

Kategori: Allmänt

I fredags var de ju partaj hos både Mikael och Tomas.

Innan på dagen hade jag och Mikael pluggat ett antal timmar och sedan var vi och handlade samt var på systemet....
Blev bara hem och byta om lite fort och sminka mig sen ringde Jens som missat alla bussar så jag åkte och hämtade honom.
Sen som sagt blev de fest hos både Tomas och Mikael som sagt. De bor ju i samma korridor och det blev en riktigt rolig fest. jag träffade på tyskar i korridoren där det var en tredje fest och de drog jag med in till oss tyskstuderande i Mikaels lägenhet. Så missade nog tyvärr de mesta hos Tomas...
Sedan blev det Stallarna för hela högen!!! Dans, nachos, dans, prat och roligt...

Många som fick för mkt under kvällen bara och jag var helt slut senare på efterfesten så gick hem ganska snart och somnade som en stock...

Har mest pluggat, spelat tvspel och tagit det lugnt i helgen. Tvättat också. Men idag har jag och Mikael pluggat ett antal timmar till... Inte riktigt klar egentligen men jag orkar inte, för första gången kommer jag inte skrivit ihop något innan boklektionen imorgon för jag kan inte besvara frågorna.. Men men så kan de gå och så får de lov o bli ngn gång. Jag behöver inte alltid ha ngt o säga....

Nu tänker jag gå tillbaka till soffan och kura in mig i min filt och bara snyfta lite till för de dunkar verkligen i huvudet.....................

Kommentarer


Kommentera inlägget här: