Dessidessan

Livet med hjärntumör

Die (Verdammte) Entdeckung der Currywurst

Kategori: Allmänt

Skapat en mysig studiemiljö till mig själv.. Tänt 14 av mina 15 ljushållare och har lagt mig på soffan med boken Die Entdeckung der Currywurst.. Shit, jobbigaste boken hittills helt klart.. Så otroligt många frågor den här gången så hela tiden avbryter man läsandet för att markera textställen och såvidare. Efter femte lappen på tre sidor så insåg jag att de inte skulle gå med så mkt lappar så skriver nu sidor i kanten för varje fråga... Den här kommer ta enormt mkt tid, tur att jag e pluggis o ligger före med typ allt annat.... =)

Perfekta hade vart o ligga i läsa i ngns armar nu också men hur mkt hade man då fått gjort egentligen? Hahaha

Naja, får gå tillbaka till boken igen, läsa fram tills Greys Anatomy, borde kanske laga mat också men åt stadig fika efter skolan så kanske klarar hela kvällen o kan göra macka till tvn sen...

See u later Alligators...

Min statistik har väl tredubblats över läsare senaste tiden, kul att ni finns där ute och läser, vilka ni nu är.. =)


Haha från 19,3 till 22.5 grader, vad skall jag med element till? Jag e bra på de här med ljus :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: