Dessidessan

Livet med hjärntumör

Berlin, snart bär det av

Kategori: Allmänt

I natt bär det av till Berlin så även om jag skulle velat sova länge idag tvingade jag upp mig själv nu vid nio för bör gå o lägga mig så fort Sara kommer hit ikväll vid nio. Kl 04.30 ska vi träffas vid Pressbyrån och utan frukost i magen blir jag skitgnällig alltså gäller de o kliva upp 03.30.... Ska bli så jävla kul, jag är riktigt riktigt taggad för det här.. Inte taggad för tentan som är när jag kommer hem men de får väl ordna sig på ngt vis..... Annars e de väl bara o tenta om.. blä..

Nu får jag väl stoppa i mig lite frukost och så ska jag åka och ta ut Euro till resan, köpa skruvar så jag kan få upp hyllan igen och så plugga. Skola mellan 13-14.30 sen packa och sånt skit.. =)

Jo men grattis, ett dygn fick jag gå med min förkylning utan näsblod.. Jag hatar näsblod....!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: