Dessidessan

Livet med hjärntumör

Videosamtal med familjen Nilsson

Kategori: Allmänt

Hahah hade nyss ett videosamtal med kusinerna på msn. De har ny data med mic och cam. Pratade med morbror och moster också och även hunden Dumle som blev upplyft i famnen på Elin. Mina små ungar till kusiner är inte riktigt ungar längre. Kan inte fatta att de är 14 och frågar ut mig om killar :P Skitkul var det iaf, Nora var på skratthumör så de spelade ingen roll vad jag sa, det var roligt ändå.. Tycker om dem!!
Tydligen sitter jag dessutom i en handduk.. NEJ, jag har virrat in mig själv i en filt, så de så :P
Fick höra att jag har bra smak också, roligt o höra... Inte bara jag som tycker han ser bra ut alltså =) Försöker övertala dem att skaffa facebook, får se om de går vägen.
Nu ska jag plugga en liten stund till och sedan se ett avsnitt och slutligen sova...

Ha de bra. Puss och kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: