Dessidessan

Livet med hjärntumör

Today was just another day

Kategori: Allmänt

Oj, har inte bloggat idag, eller igår.. :O Den har ju inte hänt på evigheter.. :P

Har idag pluggat jättelänge med Mikael. Gått mkt bättre än jag trodde. Vi har fått ihop en hel sammanfattning som skall delas ut i klassen och därmed största delen av det vi skall säga. Imorgon ska vi igång med powerpointpresentationen... Får se om vi kan tänkas börjar skriva lite också...

Har vart och bowlat med Niklas, Andy, Johannes, Ida och Becca ikväll också.. Avslutade med en strike, (jag fick fler strike och fler spärr men just att avsluta med en strike) det kändes riktigt nice...
Så har Mr Herr Blond varit här ikväll också. Pratat om allt möjligt. Trivs enormt med att prata med honom :) Tyvärr, sker det på tok för oofta!!!!!!!!!!! Tror nog han fattade den vinken ikväll också eftersom jag påpekade det ett antal ggr, fy på mig, men ngt måste man ju göra :O

Har fått ett väldigt tråkig besked.. Skit tråkigt allvarligt. Som fick mig att fälla ett antal tårar. Kan inte riktigt skriva om det än förrän det är offentligt för alla. Men har gjort mig riktigt ledsen men samtidigt glad.. Jobbig känsla.. Men men glad för de ändå att de blivit så.. Suck, hatar o prata i gåtor men skriver om de ngn gång senare, troligen nästa vecka..

Jo och så har jag gjort en upptäckt idag. Köpte ngn sak ifrån Abba. E laxbollar i ngn sås. De smakade precis som fiskbullar och konsistensen var de samma... Så nu har jag konstaterat att de e skitsamma om jag köper laxbollar ellet fiskbullar :O

Nu ska jag väl sova, inte ska de bli lika sent som igår iaf..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: