Dessidessan

Livet med hjärntumör

Stallarna

Kategori: Allmänt

NU blire tredagars. Första kvällen - check!

Har pluggat med Mikael idag, vi är nog klara med redovisningen, imorgon skall vi synkronisera oss och kopiera papper så blire nog en runda med Adam, Anton och Mikael till Samarkand och Öb, handla!

Men har även vart på Stallarna ikväll. Först var vi där med tyskarna, Andy och Niklas. Men sen kom Mikael, Björn, Niklas och Louise och senare även Adam, Daniel och en Mikael till.
Har skrattat jättemycket ikväll. Mikael blev uppsmekt utav Niklas hela kvällen. Vilket har fått mig att använda uttrycket "Finns det hjärterum så finns de stjärterum" till överdrift.. Haha, men det har som sagt varit en riktigt trevlig kväll och jag tänker nu krypa till kojs men känslan av välbefinnande! Det finns så många här som jag tycker om att umgås med och bryr mig om och just att vi faktiskt ses ganska ofta och i stora grupper är ju helt underbart!!
Visserligen längtar jag hem något enormt till vissa av de vänner jag har hemma men samtidigt så trivs jag verkligen här. Men kommer ju ändå vara hemma nästan en månad över jul och då kommer jag ju längta tillbaka hit så man längtar väl alltid någon annanstans än där man just är....?

Planering:
Fredag- plugga med Mikael, handla med boysen, Stallarna på kvällen!
Lördag - plugga grammatik, träffa Pappa och Marie, ut i stan med förfest hos Jens.
Söndag - Se på kusinerna som ska spela fotboll här i Växjö, plugga klokt inför redovisningen.
Måndag - filmkväll hos Becca.
Tisdag- skriva ihop arbetet med Mikael.
Onsdag - förhoppningsiv va med Becca.
Torsdag- Söndag är Mummo, Moffa, Eva, Per-Ove, Kjell och Rosis här!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: