Dessidessan

Livet med hjärntumör

Sockerkaka

Kategori: Allmänt

Bakade sockerkaka...

Gick sådär måste jag säga...

Den blev riktigt riktigt god måste jag säga. Men den vägrade ju komma ur formen, tyckte inte jag snålade med o smöra och bröa den men de måste jag ha gjort för den gick av på mitten och botten gick knappt ur.. :O Hahaha Så nu kan jag inte bjuda på den, tänkte ju springa bort med en bit till tentapluggarna, men kan nassla själv alltså..
Skulle ha ringt mummo, men men får jag göra nästa gång. Måste ju erkänna att jag aldrig bakat sockerkaka. Bullar, kladdkaka, äppelpaj, muffins, u name it men ingen sockerkaka..:P Jag gör såhär nu: Det var formens fel alltihop, den är ju ifrån öb (skyller på formen, det känns bra)...

Läser om Eu.. Jag och Mikael ska ha ett femtonminuters föredrag om Eus olika institutioner om två veckor... Försöker ta mig igenom faktan, men måste erkänna att de inte e så hemskt som jag trodde att de skulle va... =)

Lämnat sockerkaka hos de två tentapluggande sötnosarna... Nu ska jag se film, orkar inte plugga, de kommer ändå va de enda jag kommer göra den här veckan...
Tungt att vänta på att dörren skulle öppnas... Hjärtklappning... Blä.. Skillnad på tacksamheten också.. Förlåt, försökte bara vara spontan...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: